vrijdag 13 oktober 2017

Be Adventurous: Skye's choice

Er verschijnen de laatste tijd zoveel leuke tester calls, dat ik besloot om Skye eens te laten kiezen. Als ik iets naai voor haar, wil ik uiteraard dat ze het ook effectief (graag) draagt.

Al van de eerste foto die ik haar toonde was ze verkocht, dit moest het worden. De wijde mouwen en high - low hem sprongen meteen in het oog. De Be Adventurous test kon beginnen.


Ik koos voor een stofje dat al bijna anderhalf jaar in mijn kast lag te wachten om tot een jurkje voor Skye omgevormd te worden. In no-time had ik het eerste exemplaar pasklaar. Eens de foto's waren genomen, wou Skye het niet meer uit doen. Dat zegt genoeg, niet?





Ik liet Skye ook de keuze of ze een gewone mouw wou of een brede. Het is duidelijk wat ze koos. De wijde mouwen maken het zwieren nog leuker. En nee, ze hinderen haar niet.




EĆ©ntje is geentje, dus kwam de tweede stof uit de kast. Ik koos ervoor om opnieuw de wijde mouwen te gebruiken, gezien Skye - en ik ook uiteraard - ze heel erg leuk vindt. Ook deze jurk wou ze niet meer uit doen na de fotoshoot.







 Het is opnieuw een patroon van Ellie en Mac, waar ik intussen een vaste tester ben.
Ik kan enkel tot de conclusie komen dat dit weer een geslaagde testronde was met een prachtig patroon als resultaat. En een heel contente dochter!




Het patroon kan je hier verkrijgen, aan een heel schappelijke prijs trouwens: http://ellieandmac.com/girls-be-adventurous-tunic-pattern/
Hun FB groep, waar je terecht kan voor advies, inspiratie en je uw creaties kunt posten: https://www.facebook.com/groups/PDFellieandmacsewingpattern/



Witte stof met bloemetjes: Framalo
Blauwe stof: Alotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten